Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, serdecznie zachęcamy do kontaktu.

Czy mogę zmienić wymiary, kolor mebla?

Oczywiście! Wszystkie nasze produkty wykonywane są na zamówienie, co oznacza, że możemy wprowadzić w nich Twoje zmiany! Wystarczy przy danym produkcie kliknąć przycisk “DOSTOSUJ” i wypełnić formularz, który dostępny jest również pod LINKIEM
.

 

Czy wykonujecie meble według projektu Klienta?

Tak! Wystarczy przesłać nam go na maila, a przygotujemy wstępną ofertę wraz z wyceną. Jeśli masz jakieś wątpliwości co do projektu, nie martw się! Pomożemy i doradzimy, wystarczy nawet odręczny rysunek mebla jaki chciałbyś!

Po złożeniu zamówienia na mebel indywidualny, zawsze przesyłamy Ci projekt Twojego mebla do akceptacji.

Czy mogę zmienić wymiary stołu?

Oczywiście, wszystkie stoły wykonujemy od podstaw zgodnie z potrzebami klienta. Możemy zmienić wymiar blatu i dostosować odpowiednią wielkość ramy.
Jeżeli masz własny projekt mebla, który chcesz wykonać – napisz do nas! Wierzymy że wspólnie uda nam się wykonać Twój wymarzony mebel.

 

Czy stół może być rozkładany?

Tak! Zdecydowana większość naszych stołów może być rozkładana. Stół jest powiększany za pomocą bocznych dostawek. Standardowe dostawki są o wymiarach: 2x45cm, ale oczywiście na Twoje życzenie możemy zmienić ich wymiar.

Do stołów z dostawkami dodajemy GRATISOWO specjalne pudełko do przechowywania dostawek.

Czy mogę zmienić kolor stali?

Tak, stal malowana jest proszkowo na wybrany przez Klienta kolor. Standardowe kolory do wyboru: biały, chrom, czarny. Stal może być również pozostawiona naturalna. W przypadku zainteresowania innym kolorem, zapraszamy do kontaktu.

Jak dostarczony będzie mój stół?

Stół wysyłamy zmontowany – nie wymaga montażu. Stół jest solidnie zabezpieczony na czas transportu. Korzystamy z usług tylko sprawdzonych kurierów. Możliwa jest usługa wniesienia (dodatkowo płatna)

Czy jest możliwość zamówienia próbki koloru?​​

Tak! Istnieje możliwość zamówienia próbek kolorów drewna wszystkich dostępnych kolorów lakierów oraz olei.

Na specjalne życzenie Klienta możemy wykonać również próbki z drewna sosnowego lub starego drewna.


 

Jaka jest różnica pomiędzy olejem, a lakierem?

W zależności jaki mebel zamówisz należy rozważyć odpowiednie zabezpieczenie drewna:
Lakier: zabezpiecza przed wilgocią i szkodliwymi czynnikami. Tworzy błyszczącą warstwę na drewnie. Zalecany do mebli blatowych czyli stoły, biurka i blaty
Olej: wchłania się w drewno, nadając mu wybrany kolor. Olejowanie wymaga powtarzania. Sprawdzi się w meblach skrzyniowych czyli komody, witryny, szafki.


Próbki wybarwień a kolor mebla

Próbki drewna nie mogą być traktowane jako powtarzalny wzór, lecz tylko i wyłącznie poglądowo i kolor drewna może się różnić. Dwa kawałki drewna wykończone tym samym olejem/lakierem, mogą się od siebie różnić. Drewno wykończone olejem lub lakierem nie jest barwione w celu uzyskania jednolitego odcienia. Efekt finalny zależy od koloru usłojenia i barwy naturalnej danego kawałka drewna.

Różnorodność usłojenia i koloru - o czym należy pamiętać?

Każdy mebel wykonany z litego drewna jest niepowtarzalny. Oznacza to, że nie ma drugiego mebla, który będzie mieć identyczny rysunek słojów oraz identyczną barwę. Dwa meble wykończone tym samym olejem lub lakierem mogą się różnić się od siebie, gdyż są wykonywane z różnych kawałków naturalnego drewna. Efekt finalny zależy od koloru usłojenia danego kawałka drewna. 

Jak mogę złożyć zamówienie?​

Zamówienie mogą Państwo złożyć na naszej stronie internetowej poprzez dodanie produktu do koszyka. W kolejnych krokach należy podać dane Klienta oraz wybrać formę płatności za zamówienie.

W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia, zapraszamy do kontaktu! Chętnie pomożemy i dodamy Twoje zamówienie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas produkcji mebla podany jest przy każdym z produktów. Należy pamiętać, że czas wskazany na karcie produktu dotyczy produktu w wersji podstawowej, bez żadnych zmian Klienta. Na czas realizacji zamówienia składa się: czas produkcji mebla + czas dostawy przez kuriera (2-3 dni robocze).

 

Jakie są formy płatności?

Istnieją dwie formy płatności:

  • całościowa – polega na opłaceniu całej wartości zamówienia
  • dzielona – polega na wpłacie 60% wartości zamówienia, po jego złożeniu. Pozostała kwota płatna jest przelewem gdy meble są gotowe, przed ich wysyłką.

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Możesz skorzystać z następujących opcji płatności:

  • przelew bankowy
  • PayPal
  • Przelewy24 (m.in. BLIK, przelew online, karta płatnicza)

Czy meble wymagają montażu?

Nie, wszystkie nasze meble dostarczane są złożone, gotowe. Dla bezpieczeństwa transportu w niektórych meblach uchwyty przykręcane są od środka. Wtedy należy tylko odkręcić je i przykręcić z zewnętrznej strony mebla, co jest bardzo proste!

 

Jaki jest aktualny status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić w prywatnym linku swojego zamówienia, który otrzymałeś od nas w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Możesz również skontaktować się z nami w tej sprawie.

Gdy mebel będzie gotowy do wysyłki, na pewno Cię o tym poinformujemy!

Czym dostarczane są meble?

Meble są standardowo dostarczane firmą kurierską. Dostępny jest również transport naszej firmy, po wcześniejszym uzgodnieniu tego.

 

Jaki jest koszt wysyłki? Czy możliwe jest wniesienie mebli?

Koszt podstawowej wysyłki zależy od wielkości mebla i waha się od 50 do 250zł.

Tak, dostępna jest dodatkowo płatna usługa wniesienia.

Czy dostanę powiadomienie o dostawie? O czym należy pamiętać podczas dostawy mebli?

Tak, przed wysyłką mebli prześlemy maila z informacją wraz z numerem do śledzenia przesyłki.

Podczas dostawy pamiętaj koniecznie o rozpakowaniu i sprawdzeniu przesyłki w obecności kuriera, w przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń mebla, spisz protokół szkody z kurierem.

Jak pielęgnować drewno?

Pielęgnacja drewna zależy od tego czy wybraliśmy lakier czy olej do drewna. Do wysyłki mebli zawsze dołączamy instrukcję konserwacji i pielęgnacji mebli, w której znajdą Państwo wszystkie zalecenia. Zachęcamy również do przeczytania naszego artykułu na temat pielęgnacji mebli, w którym również podpowiadamy jak dbać o drewno olejowane oraz lakierowane


 

Czy jest możliwa płatność ratalna?

Taka opcja jest możliwa. Wystarczy że podczas składania zamówienia wybierzesz płatność ratalną (Alior Bank i mRaty). Następnie zostaniesz przekierowany/a na stronę banku. W kolejnym kroku wypełniasz wniosek i wybierasz ilość rat. Decyzję kredytową otrzymasz  do 5 dni. Gdy decyzja z banku będzie pozytywna, płatność zostaje zatwierdzona, a zamówienie trafia do realizacji.