Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, serdecznie zachęcamy do kontaktu.

Czy mogę zmienić wymiary, kolor mebla?

Oczywiście! Wszystkie nasze produkty wykonywane są na zamówienie, co oznacza, że możemy wprowadzić w nich Twoje zmiany! Wystarczy przy danym produkcie kliknąć przycisk “DOSTOSUJ” i wypełnić formularz, który dostępny jest również pod LINKIEM.

 

Czy wykonujecie meble według projektu Klienta?

Tak! Wystarczy przesłać nam go na maila, a przygotujemy wstępną ofertę wraz z wyceną. Jeśli masz jakieś wątpliwości co do projektu, nie martw się! Pomożemy i doradzimy, wystarczy nawet odręczny rysunek mebla jaki chciałbyś!

Po złożeniu zamówienia na mebel indywidualny, zawsze przesyłamy Ci projekt Twojego mebla do akceptacji.

Czy jest możliwość zamówienia próbki koloru?​​

Tak! Istnieje możliwość zamówienia próbek kolorów drewna wszystkich dostępnych kolorów lakierów oraz olei.

Czy mogę gdzieś zobaczyć produkty na żywo?

Tak, kilka naszych produktów można zobaczyć w showroomie w Forum Designu pod adresem: ul. Szwedzka 2/4/bud 7, 03-419 Warszawa

Jak mogę złożyć zamówienie?​

Zamówienie mogą Państwo złożyć na naszej stronie internetowej poprzez dodanie produktu do koszyka. W kolejnych krokach należy podać dane Klienta oraz wybrać formę płatności za zamówienie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas produkcji mebla podany jest przy każdym z produktów. Należy pamiętać, że czas wskazany na karcie produktu dotyczy produktu w wersji podstawowej, bez żadnych zmian Klienta. Na czas realizacji zamówienia składa się: czas produkcji mebla + czas dostawy przez kuriera (2-3 dni robocze).

Jakie są formy płatności?

Istnieją dwie formy płatności:

  • całościowa – polega na opłaceniu całej wartości zamówienia
  • dzielona – polega na wpłacie 60% wartości zamówienia, po jego złożeniu. Pozostała kwota płatna jest przelewem gdy meble są gotowe, przed ich wysyłką.

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Możesz skorzystać z następujących opcji płatności:

  • PayPal
  • przelew bankowy
  • Przelewy24 (m.in. BLIK, przelew online, karta płatnicza)

Czy meble wymają montażu?

Nie, wszystkie nasze meble dostarczane są złożone, gotowe. Dla bezpieczeństwa transportu w niektórych meblach uchwyty przykręcane są od środka. Wtedy należy tylko odkręcić je i przykręcić z zewnętrznej strony mebla, co jest bardzo proste!

Jaki jest aktualny status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić w prywatnym linku swojego zamówienia, który otrzymałeś od nas w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Możesz również skontaktować się z nami w tej sprawie.

Gdy mebel będzie gotowy do wysyłki, na pewno Cię o tym poinformujemy!

Czym dostarczane są meble?

Meble są standardowo dostarczane firmą kurierską. Dostępny jest również transport naszej firmy, po wcześniejszym uzgodnieniu tego.

Jaki jest koszt wysyłki? Czy możliwe jest wniesienie mebli?

Koszt podstawowej wysyłki zależy od wielkości mebla i waha się od 50 do 250zł.

Tak, dostępna jest dodatkowo płatna usługa wniesienia.

Czy dostanę powiadomienie o dostawie? O czym należy pamiętać podczas dostawy mebli?

Tak, przed wysyłką mebli prześlemy maila z informacją wraz z numerem do śledzenia przesyłki.

Podczas dostawy pamiętaj koniecznie o rozpakowaniu i sprawdzeniu przesyłki w obecności kuriera, w przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń mebla, spisz protokół szkody z kurierem.

Jak pielęgnować drewno?

Pielęgnacja drewna zależy od tego czy wybraliśmy lakier czy olej do drewna. Do wysyłki mebli zawsze dołączamy instrukcję konserwacji i pielęgnacji mebli, w której znajdą Państwo wszystkie zalecenia. Zachęcamy również do przeczytania naszego artykułu na temat pielęgnacji mebli, w którym również podpowiadamy jak dbać o drewno olejowane oraz lakierowane.