Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO RaWood

RaWood logo find us on https://www.facebook.com/RaWoodpl/

Poniższy Regulamin określa warunki sprzedaży mebli pod marką RAWOOD PREMIUM FURNITURE będący własnością RAWOOD sp. z o.o. z siedzibą w Białej Podlaskiej REGON: 146936620, NIP 7962963389, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000482016

Pozasądowe rozstrzyganie sporów odbywa się dzięki platformie, którą uruchomiła Unia Europejska: LINK

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

  1. Wybierz towar/towary, których zakupem jesteś zainteresowany.
  2. Wybierz opcje produktu dostępne do wyboru w danym modelu mebla.
  3. Kolory lakierów i olei przedstawione na stronie mają charakter poglądowy, co oznacza że mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu.
  4. Dostępne są próbki kolorów, które z pewnością pomogą podczas wyboru koloru mebla, dają możliwość zobaczenia koloru w naturalnym świetle dziennym w rzeczywistości. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z Nami – chętnie udzielimy dodatkowych informacji i pomożemy.
  5. Jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka, kliknij znak “x”.
  6. Po zamówieniu poszczególnych towarów wprowadź swoje dane adresowe i kontaktowe.
  7. Wybierz odpowiednią metodę płatności i opłać swoje zamówienie zgodnie z wybraną opcją.
  8. Umowa jest zawarta po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę i przekazania zamówienia do realizacji co oznacza potwierdzenie zamówienia przez sklep internetowy RaWood.
  9. Klient informowany jest mailowo o aktualnych statusach jego zamówienia.
  10. Zamówienie można anulować w ciągu 24h od momentu jego przesłania.
  11. Jeżeli została dokonana wpłata gotówki zwrot następuje z pomniejszeniem kosztów operacji banku.
  12. Jeżeli masz problem ze złożonym zamówieniem skontaktuj się z Nami.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA I TRANSPORT

  1. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty i jest on zależny od wybranego modelu.
  2. Większość zamówień realizowana jest w okresie od 7 do 60 dni roboczych. Zamówienia o większej złożoności procesu produkcyjnego wykonywane są do 12 tygodni. Maksymalnie po tym okresie następuje wysyłka towaru.
  3. Do okresu realizacji zamówienia należy doliczyć czas transportu, który zależy od miejsca docelowego oraz wybranego sposobu transportu.
  4. Wysyłka towaru prowadzona jest za pomocą firm kurierskich.
  5. Dostawa podstawowa nie zawiera wniesienia przesyłki.
  6. Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki.
  7. Istnieje możliwość odbioru osobistego po indywidualnych ustaleniach miedzy stronami.
  8. Do zakupionych produktów wystawiana jest faktura.

PŁATNOŚCI

Klient może skorzystać z następujących sposoby płatności:

  1. Przelewy24 – pobranie należności następuje w momencie akceptacji transakcji przez Operatora płatności. Transakcje obsługiwane przez Przelewy24 zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa.
  2. Płatność przelewem tradycyjnym – na rachunek bankowy Sprzedawcy. Płatności należy dokonać zgodnie z przesłanym mailowo potwierdzeniem złożenia zamówienia, które zawiera dane do realizacji przelewu.
  3. Paypal – płatność za pośrednictwem systemu elektronicznego Paypal.
  4. Płatność ratalna – raty z Alior Bank.
  5. Płatność za pobraniem – polega na wpłacie 60% wartości zamówienia przelewem w formie zaliczki w momencie złożenia zamówienia. Pozostałą kwotę należy wpłacić przelewem przed wysyłką towarów lub gotówką dla kuriera podczas odbioru przesyłki. Wysokość kwoty, jaką można zapłacić gotówką jest ograniczona do 2500 zł brutto. Opcja płatności za pobraniem nie dotyczy projektów indywidualnych.

KLASY DREWNA

  1. Meble wykonywane są z drewna litego z wykorzystaniem materiału poniższych klas:
    • Klasa A/B – posiada nieliczne, ale także niewielkie sęki, których średnica nie jest większa niż 50 milimetrów. Różnica barw nieznaczna, a słoje delikatnie zakrzywione;
    • Klasa B/C – drewno z sękami mającymi więcej niż 50 milimetrów. Powierzchnia drewna może mieć różnorodne zabarwienie, natomiast słoje mogą wyraźnie się od siebie odróżniać.
  2. Meble wykonywane ze starego drewna mogą mieć drobne skazy, nierówności, zadrapania, pęknięcia, czy inne uszkodzenia. Jest to normalne dla starego drewna. Struktura starego drewna sprawia, że każdy egzemplarz jest wyjątkowy, przez co nie możemy zagwarantować pełnej powtarzalności produktu.
  3. Drewno jest materiałem naturalnym, stąd też występują w nim drobne nieregularności czy słoje w jego strukturze czy różnice w odcieniu drewna. Niejednolita faktura powierzchni mebla nie jest wadą produktu. Dodatkowo drewno jako materiał jest podatny na różne czynniki atmosferyczne (wilgotność, nasłonecznienie, różnice temperatur), które mogą powodować niewielkie zmiany w kształcie i wymiarach.

ZWROTY:

  1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od otrzymania towaru w odniesieniu do mebli standardowych.
  2. Mebel standardowy to mebel wykonany z zachowaniem standardowych wymiarów, w bazowej powłoce lakierniczej z podstawowymi okuciami, bez wprowadzonych żadnych zmian na życzenie Klienta. W wypadku mebli występujących w różnych wariantach wymiarowych meblem standardowym określa się najmniejszy oferowany wariant.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi, gdzie przedmiotem świadczenia jest produkt wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  4. Klient odstępując od umowy, składając przesyła do Sprzedawcy oświadczenie z zachowaniem terminu określonego w pkt. 1. Formularz zwrotu w poniższym linku.
  5. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta. Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie nienaruszonym w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru na adres wskazany przez Sprzedawcę.
  6. Po otrzymaniu zwrotu pełnowartościowego mebla Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności pomniejszonej o koszt transportu, przelewem na wskazane przez klienta konto w terminie nie dłuższym niż 14 dni.

REKLAMACJE TRANSPORTOWE:

  1. W ramach reklamacji transportowych rozpatrywane są uszkodzenia powstałe podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Kupujący ma obowiązek zgłosić ten fakt Dostawcy oraz wspólnie sporządzić protokół reklamacyjny.
  2. Podstawą do reklamacji związanych z transportem jest sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki z kurierem podczas odbioru zamówienia od Dostawcy.

GWARANCJA:

  1. Producent udziela 24 miesięcznej gwarancji na swoje produkty liczonej od dnia dostawy towaru.
  2. Reklamacje należy składać na podstawie właściwie wypełnionego Formularza reklamacyjnego na adres mailowy lub listownie na adres siedziby firmy. Reklamacje złożone w sposób nieprawidłowy oraz po upływie okresu gwarancji pozostają bez rozpatrzenia.
  3. Producent zastrzega sobie prawo do oceny uszkodzeń, rozpatrzenia i wyboru sposobu zakończenia reklamacji.
  4. Celem przyspieszenia i ułatwienia rozpatrywania reklamacji prosimy o przesłanie jak największej ilości zdjęć.
  5. Jeżeli zdjęcia będą niewystarczające należy dostarczyć reklamowany towar do Producenta.
  6. Producent nie pokrywa kosztów zwrotu.
  7. W przypadku, gdy Producent uzna reklamację za uzasadnioną, gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę towaru. Wybór sposobu realizacji uprawnień z tytułu gwarancji należy do Producenta.
  8. Gwarancja nie obejmuje zmian powstających w wyniku naturalnej pracy drewna między innymi: zmian koloru spowodowanych utlenieniem i nasłonecznieniem lub odbarwienia spowodowane naturalną strukturą drewna, wad związanych ze złym przechowywaniem, tj. zła temperatura, wilgotność bądź konserwacja.
  9. Gwarancja traci ważność w przypadku napraw lub przeróbek dokonywanych przez osoby nieupoważnione.
  10. Gwarancją nie są objęte:
    1. zmiany i uszkodzenia wynikające z niestosowania się do Instrukcji konserwacji i użytkowania mebli: LINK;
    2. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania;
    3. wszelkie zarysowania i pęknięcia na powierzchni powłok lakierniczych oraz zarysowania i pęknięcia szyb, nie ujawnione w czasie odbioru produktu.

INNE:

  1. Sprzedający ma prawo do wprowadzenia zmian konstrukcyjnych, które nie wpływają na funkcjonowanie mebla, w celu ulepszenia produktu.
  2. Dostosowanie produktów do potrzeb klienta może wpływać na zmianę ceny.
  3. Producent zastrzega możliwość wykorzystania realizowanych projektów w celach promocyjnych, projektowych i ofertowych.
  4. Dążymy do jak najlepszego przedstawienia oferowanych produktów mimo to należy pamiętać, że otrzymane towary mogą odbiegać od przedstawionych zdjęć ze względu na ograniczone możliwości techniczne, oświetlenie wykonywanych zdjęć.

Kupujący ma obowiązek zapoznania się z powyższymi informacjami. Zakupy w sklepie RaWood Premium Furniture oznaczają akceptację powyższego regulaminu.

Wszystkie wzory, fotografie i opisy przedmiotów oraz mebli zamieszczone na stronie internetowej RaWood Premium Furniture objęte są prawami autorskimi. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie bez zgody właściciela jest zabronione. Ustawa o prawach autorskich: Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1)