REKLAMACJE I ZWROTY
Zwroty:
- Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od otrzymania towaru w odniesieniu do mebli standardowych.
- Mebel standardowy to mebel wykonany z zachowaniem standardowych wymiarów, w bazowej powłoce lakierniczej z podstawowymi okuciami. W wypadku mebli występujących w różnych wariantach wymiarowych meblem standardowym określa się najmniejszy oferowany wariant.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi, gdzie przedmiotem świadczenia jest produkt wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- Dążąc do zwiększenia pewności w decyzji możemy przesłać próbki bądź dodatkowe zdjęcia na indywidualne życzenia Klienta. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z Nami – chętnie udzielimy dodatkowych informacji.
- Prawo do zwrotów nie dotyczą zamówień realizowanych na firmę lub inną działalność gospodarczą.
- Klient odstępując od umowy, składając przesyła do Sprzedawcy oświadczenie z zachowaniem terminu określonego w pkt. 1. Formularz zwrotu w poniższym linku.
- Zwrot towaru następuje na koszt Klienta. Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie nienaruszonym w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru na adres wskazany przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu towaru w stanie nienaruszonym zwróci Klientowi wartość zakupionego mebla.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przelewem na wskazane przez klienta konto.
Reklamacje transportowe:
- Podstawą do reklamacji związanych z transportem jest sprawdzenie przesyłki podczas odbioru zamówienia od Dostawcy.
- W ramach reklamacji rozpatrywane są uszkodzenia powstałe podczas transportu. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący ma obowiązek zgłosić ten fakt Dostawcy, który sporządzi protokół reklamacyjny.
- Rozpatrywanie reklamacji przyspiesza dostarczenie materiału zdjęciowego do Producenta.
- Producent zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia w przeciągu 14 dni roboczych od daty uzyskania zgłoszenia.
- W momencie uznania reklamacji Producent przedstawia sposób jej realizacji.
Gwarancja:
- Producent udziela 24 miesięcznej gwarancji na swoje produkty liczonej od dnia dostawy towaru.
- Reklamacje należy składać na podstawie właściwie wypełnionego Formularza reklamacyjnego. Reklamacje złożone w sposób nieprawidłowy oraz po upływie okresu gwarancji pozostają bez rozpatrzenia.
- Producent zastrzega sobie prawo do oceny uszkodzeń, rozpatrzenia i wyboru sposobu zakończenia reklamacji.
- Celem przyspieszenia i ułatwienia rozpatrywania reklamacji prosimy o przesłanie jak największej ilości zdjęć.
- Jeżeli zdjęcia będą niewystarczające należy dostarczyć reklamowany towar do Producenta.
- Producent nie pokrywa kosztów zwrotu.
- W przypadku, gdy Producent uzna reklamację za uzasadnioną, gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę towaru. Wybór sposobu realizacji uprawnień z tytułu gwarancji należy do Producenta.
- Gwarancja nie obejmuje zmian powstających w wyniku naturalnej pracy drewna między innymi: zmian koloru spowodowanych utlenieniem i nasłonecznieniem lub odbarwienia spowodowane naturalną strukturą drewna, wad związanych ze złym przechowywaniem, tj. zła temperatura, wilgotność bądź konserwacja.
- Gwarancja traci ważność w przypadku napraw lub przeróbek dokonywanych przez osoby nieupoważnione.
- Gwarancją nie są objęte:
- zmiany i uszkodzenia wynikające z niestosowania się do Instrukcji konserwacji i użytkowania mebli: LINK;
- uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania;
- wszelkie zarysowania i pęknięcia na powierzchni powłok lakierniczych oraz zarysowania i pęknięcia szyb, nie ujawnione w czasie odbioru produktu.